Eğer siparişiniz onaylanmış, kargoya verilmiş ama siz teslim
almadan önce iade etmeye karar verdiyseniz, ürünün size ulaşmasını bekleyin,
ürün geldiğinde paketi teslim almayın, paketi açmadan aynı kargo ile geri
gönderin.
Ürün İadesi
Siparişinizi teslim aldıktan ve paketi açtıktan sonra, iade
etmeye karar verirseniz, bu durumda "ürün iade Etme Prosedürünü"
takip etmeniz gerekir. Tüketici kanununa göre, "Sebep Göstermeden Cayma
Hakkı" ürünü teslim aldığınız ilk 14 (on dört) iş günü içerisinde
geçerlidir.
Bu süre içinde, papatyaev.com.tr sitesinden almış olduğunuz
ürünü faturası ile birlikte iade edebilirsiniz. Ürünün iade edilebilmesi için
tahrip edilmemiş, paketi hasar görmemiş, tüm aksesuarları ile birlikte,
kullanılmamış veya tekrar satılabilirliği bozulmamış olmalıdır.
Orijinal kutusu ile ürünü, ürün faturasını ve iade sebebini
içeren bir yazıyı info@papatyaev.com.trmail adresine göndermenizi ve size yönlendirdiğimiz depo adresine göndermeniz
gerekmektedir.
İade Sırasında Tüketicinin Dikkat Etmesi Gereken Konular;
* İade edilecek ürünün orijinal ambalajında, tüm aksesuar ve
ambalaj malzemeleri ile birlikte eksiksiz olarak, fiziksel açıdan hasar
görmemiş, kullanılmamış, yeniden satılabilir durumda olması ve ürünün orijinal
faturasının mutlaka gönderilmesi gerekmektedir.
* Faturasız iadeler kesinlikle kabul edilmemektedir.
* Niteliği itibarı ile iade edilemeyecek ürünler, tek
kullanımlık ürünler, hızlı bozulan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan
ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.
* Aşağıdaki ürünleri iade edilebilmesi, ürünün ambalajının
açılmamış, bozulmamış, kullanılmamış ve denenmemiş olması şartına bağlıdır;
- Her türlü kozmetik ürün
- Her türlü kişisel bakım ürünü
- DVD, VCD, CD ve kasetler. vb.
- Her türlü iç giyim ürünleri
- Her türlü yazılım, program, bilgisayar ürünleri
- Her türlü kırtasiye ve sarf malzemeleri
* İadeniz, "Mesafeli Satış Sözleşmesi"nde yer alan
"Cayma Hakkı" ve "Cayma Hakkı Kullanılmayacak Ürünler"
maddelerine uygun olmalıdır.
* Kurumlara kesilen faturalı ürünlerin iadesinde, kurumun
düzenlemiş olduğu, kargo ücreti belirtmeden "ürün birim fiyat+kdv"
şeklinde kesilmiş fatura ile iade edilmelidir, aksi takdirde iade işlemini
sonuçlandıramamaktayız.
Kusurlu Ürün İadesi
Öncelikle böyle bir sorunla karşılaştığınız için özür dileriz.
Standart olarak, siparişiniz paketlenmeden ve kargoya teslim edilmeden önce
kalite kontrolü yapılmaktadır. Ancak yine de üründen kaynaklanan herhangi bir
kusur olması durumunda, ürünü teslim aldığınız tarihten itibaren 6 (altı) ay
içinde iade edebilirsiniz.
Siparişim kargoda eksik çıkarsa ne yapmalıyım?
Siparişinizi kontrol ettikten sonra imzalayarak teslim alınız.
Eğer kargonuzda bir karışıklık ya da eksiklik varsa teslim almadan kargo görevlisine
tutanak tutturarak iade etmelisiniz.
Siparişim kargoda hasarlı olarak çıkarsa ne yapmalıyım?
papatyaev.com.tr'den yapmış olduğunuz alışverişiniz ilgili kargo
şirketi tarafından teslim alındığı andan itibaren, size teslim edildiği ana
kadar kargo firması güvencesi altında olup, sigortalı taşınma ambalajı ve
kutusu zarar görmüş olan kargolarınız için kargo görevlisine hasar tespit
tutanağı tutturmanız gerekmektedir.
Tüm sorularınız ve şikayetleriniz için info@papatyaev.com.tr adresine
mail atabilirsiniz, müşteri temsilcilerimiz en kısa sürede cevap yazacaklardır.